Grandhaus Grupi juhtimissüsteem vastab rahvusvaheliselt tunnustatud kvaliteedijuhtimissüsteemi standardi ISO 9001:2015, tagamaks teenuste teostamise nõuetele vastavust, kvaliteeti ja tähtaegadest kinnipidamist.

Juhtpõhimõtted:

Kliendid

  • olema usaldusväärsed käitudes avatult, ausalt ja vastutustundlikult;
  • keskendume klientide vajaduste mõistmisele ning käime kaasas nende muutumisega, pakkudes kaasaegseid ja innovatiivseid lahendusi;
  • tagame nõuetele vastava, kiire, asjatundliku ja korrektse teenuse osutamise;
  • teeme koostööd nende rahulolu tagamiseks.

Tarnijad/koostööpartnerid

  • loome ja säilitame pikaajalised, stabiilsed ja vastastikku kasu toovad suhted;
  • olema nõudlikud kliendi heaolu nimel;
  • anname ausat ja usaldusväärset tagasisidet teenuste pidevaks täiustamiseks.

Ettevõttesiseselt

  • loome võimalused töötajate enesearenduseks tagamaks teenuste pidevat parendamist, töötamise tõhusust ja juhtimissüsteemi toimimist;
  • tagame head töötingimused ja vajalikud töövahendid;
  • hoiame sõbralikke suhteid töötajate vahel, tagamaks tõhusat koostööd;
  • tagame töötajate rahulolu, kaasates neid selle saavutamise protsessi

Ühiskond

  • oleme seaduskuulekad ning järgime teenusega seonduvaid õigusakte ja standardeid;
  • püüame olla säästvad ja keskkonnasõbralikud.

 

SKM_C25817060112330
SKM_C25817060112331