Grandhaus Grupi juhtimissüsteem vastab rahvusvaheliselt tunnustatud kvaliteedijuhtimissüsteemi standardi ISO 9001:2015, tagamaks teenuste teostamise nõuetele vastavust, kvaliteeti ja tähtaegadest kinnipidamist.
Juhtpõhimõtted:
Kliendid
- olema usaldusväärsed käitudes avatult, ausalt ja vastutustundlikult;
- keskendume klientide vajaduste mõistmisele ning käime kaasas nende muutumisega, pakkudes kaasaegseid ja innovatiivseid lahendusi;
- tagame nõuetele vastava, kiire, asjatundliku ja korrektse teenuse osutamise;
- teeme koostööd nende rahulolu tagamiseks.
Tarnijad/koostööpartnerid
- loome ja säilitame pikaajalised, stabiilsed ja vastastikku kasu toovad suhted;
- olema nõudlikud kliendi heaolu nimel;
- anname ausat ja usaldusväärset tagasisidet teenuste pidevaks täiustamiseks.
Ettevõttesiseselt
- loome võimalused töötajate enesearenduseks tagamaks teenuste pidevat parendamist, töötamise tõhusust ja juhtimissüsteemi toimimist;
- tagame head töötingimused ja vajalikud töövahendid;
- hoiame sõbralikke suhteid töötajate vahel, tagamaks tõhusat koostööd;
- tagame töötajate rahulolu, kaasates neid selle saavutamise protsessi
Ühiskond
- oleme seaduskuulekad ning järgime teenusega seonduvaid õigusakte ja standardeid;
- püüame olla säästvad ja keskkonnasõbralikud.